tisdag

godmorgon mina kära.

det var längesen jag slängde in ett morgon inlägg. börjar jobba 1115, vilket betyder att mormor hämtar nova idag & jag blir tvungen att köra ut dit efter jobb.

jag har hunnit med att vara på solarieöarna & ska slänga mig en snabbis i duschen nu. sen ska jag stå och trampa utanför välas dörras kl 10.

imorgon har jag tagit ut en semester dag, skönt med ledigt mitt i veckan. fast helt ledigt är det inte, ska till öron läkaren 1300 med Nova. tredje testet nu på en månad, så vi får väll se hur pass illa det är när ett fullständigt test ska göras på sjukan. aww min lilla snutta

efter det har vi utvecklingssamtal på dagis, det ser jag fram emot mycket. alltid lika spännande att höra hur de upplever nova på dagis. dock ringde fröken igår & berättade att min sessa börjar bli olydig på dagis. så lite extra spännande blir det imorgon ..

annars flyter allt på i vanlig kaos anda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback