fredagskväll

godkväll.

ligger under filten i soffan och myser. har lyckats fastna i wordfeud så mobilen är som limmad i handen.
jag och älskling satt med vars en telefon igår och spelade i stort sett hela kvällen, riktigt bra för förhållandet - not.

jag och nova skulle ha myskväll idag, men min lilla prinsessa somnade 30 sek efter att vi dukat fram allt gotte, så här sitter jag ensam med allt istället, trist att det blev mer till mig ;)

denna helgen har jag inga planer alls, förutom middag med min fina emelie & min fina man imorgon kväll. har dock beredskap imorgon på jobb, sådet finns ju en liten chans att jag blir inringd och måste jobba imorgon.



Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilken fin bild! Du måste starta ett parti Wordfeud med hannahcharlotte. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback