torsdag

morsning korsning.

har precis svullat i mig mammas mat, det gäller att passa på när det är ordentlig mat på bordet, man vet aldrig när man äter det igen. kycklinggryta & ris serverades & snart är det chokladpudding som gäller till efterrätt.

ska snart bänka mig framför symaskinen, det kanske inte är min starka sida, men det får bära eller brista helt enkelt, måste sy in några gamla byxor som ligger & inte gör någon nytta alls.

annars har det förövrigt varit en mycket seg dag, som alla andra dagar nuförtiden. igår kom jag i säng halv tio, kan inte minnas sist jag la mig så tidigt, men hade verkligen ingenting alls att göra, så det var lika bra att mysa under täcket. 

i helgen väntar jobb, dock med mycket trevliga kollegor så det lär nog inte bli så farligt i allafall, det som lär svida mest är väll att de har sagt att vädret ska bli strålande. hoppas det håller i sig till söndagen som jag också kan få lite sol :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback