måndag igen

jobbar kväll idag, har drygt 45min innan jag ska köra ut till mamma och pappa för att hämta hem novisen. resten av veckan är det bara tidiga tider som gäller & det är grymt skönt. det känns lite trist & sitta på jobb fram till klockan 20 när det är soligt ute. ser fram emot helgen också, är ledig lördag - tis, som det ska stekas om vädret tillåter.

jag är så sugen på att göra någonting skoj med baby i sommar efter att jag kommit hem från norge. novis ska stanna kvar en vecka, så jag har en hel barnfri vecka som jag kan planera hur jag vill. frågan är bara vad vi ska göra & vart vi ska åka? det blir nog bra vad vi än gör, vi har en hel vecka att spendera tillsammans, bara vi två ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback