grattis pappa!

godmorgon lördag!

ville starta denna dagen med att gratulera min daddy. han blir gubbe idag & det ska vi fira på restaurang ikväll. har inte handlat present än, så det får jag & novis roa oss med på väla senare. ingen av oss klagar, vi går gärna med på shopping!

jag & nova hade finbesök igår. först kom jennie & umgicks lite, hon hjälpte nova städa på sitt rum, gissa om nova vart glad över att slippa göra det själv. när jennie sa hejdå till oss, klampade petra in genom dörren & hade myskväll med oss. nova var med till halv tio innan hon somnade gott. massa tjejsnack senare tog petra bussen hem & jag somnade bums. tackar de högre makterna för mina fina vänner.

nu ska vi slänga i oss frukost & göra vid oss innan vi ger oss ut på present jakt!

ha en bra lördag mina vänner, tjöss!



grattis älskade daddy cool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback