Kvällsfunderingar

Det var ju världens sämsta ide att somna på soffan tidigare. Att man aldri lär sig, nu ligger jag i sängen, pigg med tusen tankar i huvudet. Vanligtvis lägger jag mig när jag är nära på att stupa, för att slippa ligga vaken & tänka. Men nu är det omöjligt & speciellt med allt som snurrar omkring. Har jag förresten berättat att jag tackade ja till lägenheten? Det ska bli otroligt skönt & kul att flytta till en större lya, som dessutom är helt fräsch. Det kan inte bli annat än bra detta. Det behövs verkligen nu när Nova bor 24/7 hos mig & aldrig är hos sin oansvariga pappa. Tidigare har jag bara hållt masken & låtit det vara som det är. Men nu är det min tur att sätta ner foten & komma med krav. Och tydligen passade inte det. Jag har ställt klockan på 5.30 imorgon. Vanligtvis går jag upp 6.20 men då blir det också jävligt stressigt, så nu har jag fått för mig att jag är lika trött även om jag går upp 40 min tidigare, men det blir kanske en lugnare morgon och inte lika mycket stress & sura miner. Bäst att försöka sova nu, så att allt går enligt planen imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Grattis till lägenheten. Du är fantastisk vännen! Och på lördag får jag äntligen träffa dig igen. Ska bli så kul, vill höra allt om nya lyan. <3

Postat av: Seperti

Grattis! O du stå på dig... Kramiss!

2011-02-16 @ 22:17:37
URL: http://seperti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback