...

Har jobbat som vanligt idag & har varit sjuuukt trött hela dagen. Ligger i sängen nu & ska verkligen försöka somna i tid ikväll. Vart barnledig i tre timmar efter jobb & halva tiden spenderade jag nere på min älskade Petras jobb med min älskade jennie. Mysigt att träffa er mina hjärtan! Efter att vi slängt i oss lite mat åkte jag & jennsan hem till henne & fortsatte myset där. Hämtade nova efter & hon ligger i sängen och nannar sedan många timmar tillbaka. Imorgon är det fredag & då blir det fredagsmys med prinsessan. Lördag ska jag & Petra åka hem till fina Hannah som är hemma & hälsar på <3. Då blir det melodifestivalen, vin & massor med tjejsnack! En underbar helg att se fram emot, nu kom John blund! Godnatt

Kommentarer
Postat av: petra

love you. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback