...

godmorgon.

jag är fortfarande helt stressad, orkade inte hasa mig upp från sängen för än tio i sju imorse. jag var helt sten död & mörkret på morgonen gör det inte lättare att orka gå upp heller. men efter tio minuter var jag ute ur duschen & ansiktet var på kletat. sen skulle nova släpas upp & hon var ju tröttare än vad jag var, antagligen pga att jag tillät henne ha myskväll uppe med mig igår kväll ;) droppade av henne på dagis tio i åtta & körde med turbobettan till work, 4 minuter sen.

ikväll ska jag tydligen tillbringa kvällen själv, vädret är sämst så en utgång peppar inte alls. men det är väll lika bra det, börjar kl nio i morgon.

Kommentarer
Postat av: MAYSAAAN!

En utgång peppar visst with your GIRL ME! :D hallå liksom vem kan sitta hemma i detta fina vädret ;D är sååå sjukt på, ring mig när du rastar så tar vi en cigge & planerar natten! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback