godmorgon söndag

godmorgon mina vänner.

nova vaknade kl 9 idag & jag var stendöd. jag kom ändå i säng i tid igår, men det hjälpte visst inte. vi sitter fortfarande i soffan & slöar, men frukosten är iaf avklarad. jag ska snart ta tag i mitt vardagsrum, fixa & kasta all skit som samlas. hade tänkt svänga förbi ikea en runda idag & plocka med mig en tv bänk hem.

just nu hörs novas favvo låt överallt i lägenheten, man boy, hon sjunger & dansar för kung & fosterland. imellanåt vill hon byta ut manboy mot rosa helikopter, blir man knäpp här eller? hehe. hon är för söt mitt guld.

denna veckan som kommer är jag barnledig, det är novas pappa vecka, ush. jag börjar sakna henne innan jag ens lämnat henne. nu står lektime på schemat, peys.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback