..

tjenis.

är ute på landet denna helgen & passar huset + syster. skönt faktiskt & ha en helt lugn helg här ute. idag har det varit fart & fläng, petra var här innan & med sig hade hon, lykke. efter att de dratt körde jag till familia en sväng & sedan in om citan.

nova somnade vid nio, jag har suttit i soffan sedan dess med godisskålen på magen.



snokade lite på familjens dator & hitta då bla denna bilden. eftersom att denna bilden är så jävla rolig & bla. ful så får min lillasyster hedersplatsen idag. & ska jag vara ärlig vetifasen vad hon sysslar med på bilden, men jag har skrattat åt bilden en kvart nu. (& hon är faktiskt, tro det eller ej, fullt frisk i huvudet)


Kommentarer
Postat av: petra

hahaha meeeen malls, nu fick jag mig också ett skratt haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback