dra åt helvete.

skönt att denna kukdagen snart är slut, finns nog inte en minut som är värd att kallas bra. allt har gått åt helvete, först kommer jag till jobb & larmet tjuter som aldrig förr, lyssnade på skitet i två h innan securitas kunde få tyst på det. planerade sedan en fika med tjejerna ikväll, men sen slog tanken mig att jag icke har någon bil idag. så det blir buss ner till stan? fett kul i detta vädret. när det sedan var dags att gå hem från jobb, fittade larmet sig & vi fick stanna kvar extra när jag ville hem som fan. väl hemma, såg det ut som ett bombnedslag, hade inget annat alternativ än att röja undan all skit efter Nova & min lillasyster. & nu sitter jag här med middagen i ugnen, humöret långt ner i ett svart hål. tack hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback