härlig söndag

godmorgon! vilken härlig söndag, solen skiner & nova väckte inte mig för än vid niotiden. så idag är jag utvilad & pigg. vet ni hur underbart det är att vakna brevid sitt älskade barn? imorse vaknad jag av att nova knuffade på mig & viskade "vakna gulleplutten, vakna gulleplutten". bra start på dagen!

jag har precis slängt i mig kaffe, macka & en skål med puffar så nu är det på med musik för det är packning & rensning som står på schemat, det lär blir krig när jag kommer till novas rum, känner jag henne rätt får jag inte kasta någonting. men det nya rummet är mindre, så vi har inget val.

ciao bella.


Kommentarer
Postat av: :)

drömbrud! :o

2010-03-17 @ 18:39:20
Postat av: Anonym

du är verkligen snabb med att uppdatera TJOGGE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback