uppdatering

jag har tänkt att kanske ta upp bloggandet lite igen, det har varit så mkt nu på senaste tiden att jag knappt hunnit blinka. men nu när saker och ting börjar lugna ner sig så kanske jag ska börja prioritera bloggen lite också. det är faktiskt roligt att sedan kunna gå tillbaka och läsa gamla inlägg, speciellt när minnet sviker ofta. en hel del har hänt sedan jag skrev här sist:

- jag & sebbe har flyttat ifrån varandra
- jag & nova flyttar till vår nya lägenhet på lördag
- jag har fått jobb
- & har därmed inte tid att leva hehe

nu är min lunch slut & plinkten kallar. vi får se när vi hörs nästa gång ;)

Kommentarer
Postat av: ems

blogga mera ;);)

Postat av: ems

blogga mera ;);)

2009-10-05 @ 21:40:38
URL: http://emzhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback