kärlek

jag & prinsessan har haft en super mysig morgon. nova vaknade runt åtta & jag var typ .. stendöd. somnade sent inatt. vi mjukstartade med barnprogram & puzzel i sängen. vid halv tio drog vi oss från sängen & tände alla stearinljus vi kunde hitta & hade myspys vid frukostbordet med äggmackor.

nu är myset över & vi springer upp & ner ifrån tvättstugan. 4e våningen utan hiss är ingen höjdare när det är tvättedax, men jag slipper iaf lägga pengar gymkort ;) nova ska till sin papps idag & jag tänkte unna mig en 20minutare i solariet.

nu ska vi ha kramkalas! ♥



en solig resa hade inte suttit fel ..  någon som råkar ha lite pengar över? ;)

Kommentarer
Postat av: got damn!

snyggaste mamman ever!

2010-01-20 @ 22:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback