lördag

idag är det en riktigt bara-vara-hemma-och-tråka lördag. det är inget fint väder för att göra något som helst roligt. fast lekparken blir det i allfall om det slutar blåsa storm. imorse fick jag en välbehövlig sovmorgon så nu är jag utvilad & full med energi haha. jag är riktigt sugen på att göra om här hemma, köpa lite nytt & få lite förändring. men det får vänta tills efter semestern. på tal om det så åker vi snart, inte ens en månad kvar, tiden bara flyger iväg. detta blir novas tredje utlandssemester, hon har tur den skruttisen.

nova sover middag för tillfället & sebb tränar, så jag får passa på att ockupera datorn när jag är ensam & ingen kan komma & gnälla hehe.



morgonsnygg

Kommentarer
Postat av: petra

haha härlig bild mallan! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback