kiss i pottan

nova sover redan middag, trots att hon inte vaknade för än halv nio idag. men vi kom hem sent igår så det förklarar väll saken. jag är inne på min tredje kopp kaffe & det säger kanske en hel del om hur många timmars sömn jag fått inatt? haha. inte för många med andra ord.

idag hade jag tänkt spendera dagen ute eftersom det var strålande sol när vi vaknade, men som vanligt ska det inte gå som jag vill. nu är hela himlen täckt av gråa moln, så det blir bara en snabb runda ut sen så skrutten får springa av sig lite energi. vi köpte föressten en ny vagn till nova igår, en ROSA! hur gullig som helst, så den måste defenitivt testas idag.

& gud höll att glömma!!! IDAG KISSADE NOVA PÅ POTTAN FÖR FÖRSTA GÅNGEN, stora tjejen! nu återstår det bara att se om hon fortsätter med det eller om det bara var för att hon vill ha slut på allt pottlekande hehe. men mammahjärtat hoppar iaf glatt ♥



nova hjälper mig med städningen



far & dotter



världens finaste!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Awww, vad kul! Hon är så sööööt.. Saknar er!

Postat av: petra

detta borde nästan firas med bullar och saft hemma hos dig ;)

2009-05-26 @ 15:35:45
URL: http://angeliya.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hon blir bara mer & mer lik dig, hon är ju så sööt :)

2009-06-01 @ 20:55:11
Postat av: Emma

Stor flikka.nu har hon ju kissat många ggr på pottan :) <33

2009-06-13 @ 22:39:26
Postat av: Emma

Haha istället för att säga kissa tolaletten får hon säga kissa pottan ;) <3333

2009-07-08 @ 00:11:48
URL: http://emmiiiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback