19 juli

jag & nova myser i soffan samtidigt som vi tittar på pippi. jag somnade ganska sent inatt, men känner mig ändå relativt utvilad. det verkar inte nova göra, hon sitter & gäspar hela tiden. snart ska vi slänga i oss lite frukost & sen ska vi ut i regnet & hoppa i lite vattenpölar. mycket mer är inte planerat.

det har hänt en del sedan jag skrev sist, våra två weeks i bulgarien var hur bra som helst & jag skulle gärna stannat minst två till. nova trivdes som fisken i vattnet med alla nära & kära runt omkring sig. vi har också blivit erbjudna en lägenhet på eneborg, en fyra. kan inte bli mycket bättre? på tisdag ska vi på visning. nova pratar & pratar, konstant. hon har blivit så duktig med allt, gör både nr 1 & nr 2 på pottan. så nu återstår det bara att bli torr på natten också, men det lär nog ta sin tid tror jag.

nu vill nova ha macka, så vi hörs later


Kommentarer
Postat av: jennie :D

eneborg wiiho tjena granne! ;D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback