mitt nya jag

jag har gått och blivit en riktigt flitig människa, vi får se hur länge detta håller i sig, men det är ju bara att buga & bocka för all min energi som helt plötsligt blommat upp. eftersom att jag inte är en arbetande människa för tillfället går jag bara hemma & strosar de timmarna nova är på dagis, 9-12. men inte nu längre. nu är det fullfart här hemma! idag har jag hunnit med följande; tvättat fönster, sorterat novas byrå - ut med gammalt & in med massa nytt, diskat, plockat undan & även vilat liiiiite hehe!

igår skickade jag in massor med bilder på framkallning. vi var på väla för ett tag sedan & hade tänkt framkalla 1200 bilder ungefär. det hade kostat oss 2900 kr, jag fick hjärtat i halsen när jag såg det & sprang ut därifrån illa kvickt. men nu fick jag tummarna ur röven & fixade det på nätet istället. sammanlagt 831 kr för alla bilder + frakt blev det. sjukt mycket billigare alltså! jag har fortfarande en hel del bilder jag vill framkalla men de får vänta lite, man kan inte få allt på en gång ..

när sebbe slutar är en tripp på väla planerad, jag är ute efter en bh & en klocka. jag önskade mig en klocka i 20 års present av sebbe, för att vara på den säkra sidan ska jag välja ut den själv ;) ni vet ju hur killar & presenter är.

på med jacka & vantar, nu ska jag cykla & hämta min prinsessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback