our day

godkväll ni som inte är ute & röjer!

jennie kom förbi en liten runda idag, även min lillasyster tittade in. dock inte för att hon saknade mig utan för att hon ville låna min laptop. hennes dator är paj & snäll som jag är så ställer jag upp & lånar ut mina saker. vad som däremot var mindre snällt var att jag glömt att lägga ner strömkabeln till datorn i väskan. så hon fick hem en urladdad data utan strömkabel. gissa hur lycklig min syster är nu? hon är 11 & det ända som kretsar i hennes hjärna är msn & allt annat sånt. nu lär världen antagligen gå under för hennes del, hehe.

iallfall, efter x antal koppar vandrade jennie hemåt igen. jag & min dotter drog fram fingerfärgerna & lät fantasin styra. jag ångrade mig ganska snabbt eftersom att min 1 ½ åring inte är speciellt pedantisk av sig. köksgolvet ändrade snabbt färg & det var bara att hiva oss båda i ett lååångt bad. efter badet slukade vi i oss nudlar & köttfärssås (andra middagen för dagen).

efter några timmars lek kom sebbe hem från jobb & tog över vilddjuret. 

nu blire filmtajm för mig & seb. nighty



såhär söt var nova när hon målade



måla måla måååla



såhär ren & fin blev hon efter badet


Kommentarer
Postat av: emsan

iiiiiih, aaawhe så sjuukt sööt ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback