myskväll

god kväll!

min syster är på besök & ska sova här inatt. sebastian jobbar natten & vi tycker det är tråkigt att vara ensamma ikväll. för tillfället ligger emma & göttar sig i badet. hon är sessan tog ett långt bad, men nova tröttnade & ville upp.

vi varit ute & ränt runder som vanligt. idag hade vi en tvättmaskin i sikte & så blev det. äntligen ska jag slippa springa i den jävla tvättstugan. nu är det bara att tvätta precis när jag vill. mm jävligt najs!

annars är det bara mysekväll på g här. så fort emma kommer upp ur badet är det varm choklad som gäller.
have it!

(minneskortet vill inte reagera när jag stoppar in det i datorn, så bilder får ni se så fort det fungerar igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback