mysar helg

nova & sebbe är iväg & handlar lite mat. tanken är att det blir lövbiff & ris till food idag, nam nam. när de är tillbaka har vi tvätt tid. trodde jag skulle slippa den jävla tvättstugan forever, men icke. vår nya tvättmaskin står fortfarande i förrådet. jag längtar verkligen till de kommer & kopplar in skitet. it sucks att springa ner - över hela gården - bakom alla lägenheter & in i källaren 7758 ggr varje gång det är tvättime.

det har varit en mycket lugn helg, i fredags sov min syster här, igår var vi hos svärförälrarna & kränge & idag har vi varit soffpotatisar. det är skönt att det finns så lugna helger ibland. nästa helg blir det inte lika lugnt, får då är det jennies tur att fylla 20! jag får massera hjärnan lite så att vi tillsammans kan komma fram till någon vettig födelsedags present. jennie gav mig massor av fint förra helgen ju ♥

nu ska jag plocka upp allt lego & alla böcker som ligger utspritt överallt, ha en bra söndag! (:



lite sol & värme hade inte suttit helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback