från badet

sitter i badet & relaxar med ansiktsmask & hårinpackning. nova sover middag så det gäller att passa på att mysa till det när man kan! för tillfället vill jag mest upp eftersom att vattnet är kokhet, men jag ska tvinga mig lite till. vanligtvis brukar jag dö av tristhet i badet, men inte idag. jag har kommit på en genial idé. jag har nämligen satt laptopen på en kökstol brevid badkaret. jävligt klokt! nu kan jag roa mig med musik & allt samtidigt som jag njuter av ett bad. i'm smart!

idag ska vi till bvc med lillan, det ska bli superkul eftersom att det var en evighet sist. man går ju inte lika ofta när de börjar bli stora. hon ska mätas, vägas & vaccineras. man skulle även fylla i papper på vad hon kan/hur hon är som person osv i förväg. så de får vi inte glömma!

annars rullar allt på som vanligt här, ända skillnaden är väll att nova börjat på dagis igen efter all julledighet! jag trodde det skulle bli lite jobbigt för henne i början (hon var borta i en månad) & de  små glömmer ju så snabbt. men icke, nova har nästan inte tid att ta av sig kläderna innan hon rusar in på sin avdelning. så det känns bra att hon trivs så pass!

nu ska jag skölja av allt klet jag smetat på mig & stiga upp. jag ska försöka få upp nova efter bara en timmes eftermiddags sömn, vanligtvis sover hon 1,5/2 h. men hon är svår att lägga på kvällen, så vi ska försöka dra ner på det!

tjing!

(bara tre dagar kvar tills tjugo, wihoo)

Kommentarer
Postat av: Bente

Heia Malin!

Et lite bokstavdikt på dagen din må du få.



M-mamma

A-alltid blid

L-lur

I-ivrig

N-nydelig

Gratulerer så mye med 20 års dagen! Klem fra tante Bente

2009-01-17 @ 13:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback