dagis

jag lämnade precis skruttan på dagis. det är värkligen härligt att bo så nära, det tar mig max tre minuter & cykla med nova. & säkerligen runt en minut när jag cyklar själv. underbart! när vi cyklar brukar vi inte sticka för än fem i nio & då är jag hemma till fem över igen, snacka om skönt. det var tur att jag inte tackade nej till platsen hon har nu, för i samma veva fick hon en plats på ett dagis ca: 10-15 minuter härifrån (om man går) .. det är nära till det andra också & min lillasyster gick där ett tag när hon var liten innan vi flyttade ifrån helsingborg. så jag velade lite fram & tillbaka mellan platserna, men tacka gud för att jag tog den här vid oss. nova stormtrivs! imorse när vi var påväg skrek hon "JAAAAAA" när hon såg sitt dagis. lilla skrutten

snart ska jag bege mig mot väla, de öppnar ju inte för än tio så jag hinner snygga till mig lite också.

tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback