6 januari

nova sover middag efter en hel förmiddag med lek & bus. sebbe sover också eftersom att jobbar natten denna veckan. så nu är det bara jag som är pigg & vaken. jag sitter med en stor kopp kaffe & tittar runt lite på nätet. är sugen på något snyggt till min 20 års dag. men vet inte om jag hinner få hem något tills dess ... annars är det bara till att ge sig ut på stan i jakt på det perfeeeeeekta.

när pluttarna vaknar ska vi baka kanelsnäckor. vi ska fira mig & daddycool i helgen med släkten & jag har lovat mamma att hjälpa till lite. så nu ska det bakas! en kladdekaka ska det också bli men den bakar jag på fredag.

jag & nova gjorde trolldeg innan idag, så vi har suttit länge & kladdat. jag försökte på nytt att få novas handavtryck (förra gången störtvägrade hon) men nu så tror jag det blev riktigt bra, sakerna står i ugnen för tillfället.

11 dagar kvar sen är tonåren slut ;) haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback