pulkatime


let's dance slutade precis & nu rullar jag tummar. det är fredag, nova sover & sebbe har pokerkväll med grabbarna här hemma. jag försöker hålla mig så långt undan som möjligt (blir svårt i en 2:a) eftersom att jag avskyr allt som har med poker att göra. idag har vi varit ute länge i snön, det gäller att passa på när den väl ligger kvar. jag hade nästan glömt hur kul det var med snö & pulka. här där vi bor är det ganska perfekt för pulka åkning, det finns massor av backar wihoo. gissa vad vi ska göra i morgon när vi vaknar? PULKA TIME, längtar redan hehe. undra om det var för min & sebbes skull eller för novas som vi köpte pulka? hehehe

nu ska jag surpla i mig resten av colan & checka in tvutbudet. adjöss







Kommentarer
Postat av: Emelie

Så stor hon blivit :D

Postat av: Emelie

Så stor hon blivit :D

2009-02-23 @ 20:20:33
URL: http://emeliefotograf.blogg.se/privat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback