tvättemalin

det ända jag gör om dagarna är & tvätta. vår nya fina maskin är super! tänk att man kan bli så glad av att ha en tvättmaskin. för 5 år sedan skulle jag aldrig kunna gissa att jag, vid 20 års ålder skulle älska & tvätta dag ut & dag in haha! nej men skämt & sido ..

sebbe stack nyss på utbildning & nova sover middag. när hon vaknar ska jag rota fram den största glassen i frysen åt nova. jag är nämligen stolt som en tupp! min lilla prinsessa är så duktig, hon pratar mer & mer för varje dag som går & idag hade hon ropat på "kattaiiina", det är en utav hennes fröknar på dagis. det var inte så längesedan vi gick & pekade på lampan & övade & övade. nu srutar orden ur munnen på henne. hon har också hunnit bekanta sig med pippi långstrump, det är hennes nya hobby - pippi långstrump filmerna & på sida 86 i sångboken finns Här kommer pippi långstrump, det är det allra viktigaste, för fort ska det gå när hon kommer med boken & ropar HEJ PIPPI!

idag kommer mina käraste bästaste vän petrus & hälsar på. kvinnan utnyttjar sitt nya körkort till max & kommer med sin bil & hälsar på titt som tätt. sånt gillas ♥ sist hon rullade in på parkeringen fick jag världens godaste parfym, då jublade jag stort, tusen tusen tack!!!



nova myser med dockan i sin stol




nybadad & invirad i favvo handduken



nova hälsar till dig jennie att du glömt dina vantar här ;)


Kommentarer
Postat av: jennie

haha aa ja vet jag gjorde de ;b får komma förbi & hämta dem snart :D

Postat av: petra

du är en sötis! :D <3

2009-02-16 @ 23:28:13
URL: http://angeliya.blogg.se/
Postat av: joyce&kemmie

aaw vilken sötnos !

2009-02-18 @ 12:39:29
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/
Postat av: sanela

inte så ovanligt att ngt sådant händer jempa ;) haha

2009-02-25 @ 23:48:19
URL: http://saneela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback