utgång

ikväll är en utgång planerad, dock inte kläderna (som vanligt). det ska faktiskt bli roligt att komma ut en sväng och skaka lite bompa. men först blir det melodifestivalen, det kan jag ju inte missa. ikväll är det dessutom två st från helsingborg! sebbe hade som sagt pokerkväll igår & har inte gått upp ur sängen ännu. han tar sina sovmorgnar lite hur han vill, är han trött går han inte upp. men då vet jag att jag har en låååång sovmorgon i morgon. fast så blir det förståss inte, undra när jag fick sovmorgon till längre än halv tio sist?

novis & jag tog precis ett bad tillsammans, jag hade mest huvudet under vattnet & bubblade för det tyckte nova var skoj. nu sover pluttan middag & jag tänkte få i mig lite lunch. tjing tjong


Kommentarer
Postat av: jempa

hahaha vi får se (; är verkligen helt dööd ! plus på garderobsfronten finns de inte ett skit jag skulle vilja dra på mig så får väl ta mig en titt i din hahaha ;D

Postat av: Emelie

Aa de var ju värsta hbg kvällen på melodifestivalen, de två från hbg o molly som är ihop med erik som går sista året i mpfoto nu. haha :P

2009-02-23 @ 20:19:22
URL: http://emeliefotograf.blogg.se/privat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback