från klarhet till klarhet

nu har jag äntligen fått lite klarhet på det här med pluggandet. efter besöket på vägledningshuset är jag ganska säker på hur det kommer se ut en bra tag framöver. om jag har tur börjar jag redan den 23:e feb. då kommer jag att läsa psykologi, matte b & religion a. jag har 500 poäng att plugga upp & jag kan bara läsa upp 200 åt gången. så fram till maj kommer jag plugga flex dvs att man har ngra obligatoriska lektioner i veckan & resten fixar jag hemma. jag var inne på distans ett tag, men då blir man i princip fast med plugget hemma. & då tröttnar jag nog ganska snabbt. så flex kommer passa mig utmärkt. jäg är peppad nu!

annars har jag & sessan tagit det lugnt, vi har tittat på pippi långstrump & busat. mamma har också varit här eftersom att hon passade nova medan jag var på VH. i morgon ska jag & petrus (som klarade uppskrivningen igår, GRATTIS) ha myskväll, vi ska laga något gottigt & sen ligga & jäsa på sofflocket med vars en godisskål på magen, perfa!

godnatt lovers


Kommentarer
Postat av: petra

tack älskling! :D

Postat av: jempa

bra val de där med psykologi babe (; !

2009-02-08 @ 17:57:14
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-08 @ 20:00:31
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback