framtida liv

idag har jag varit på min gamla skola eller gamla & gamla, det är ju bara ett år sedan jag tog studenten. iallfall jag skulle göra en kopia på mina slutbetyg eftersom att jag inte hittar originalet. sagt & gjort, det kostade mig 50 sketna spänn. & jag lovar er, jag saknar det inte ett dugg. samma tråkiga miljö, samma lärare som försöker skoja till det lite, ush nej. i morgon ska jag iaf till vägledeningshuset & reda ut hur mitt liv ska se ut, jag har fortfarande inte bestänt mig för vad jag vill syssla med. det är så svårt, tänk att man kan välja vad man vill, så många möjligheter det finns att arbeta med något roligt. men det svåra är att komma på vad? förskollärare var jag inne på ett tag - men inte nu, eller jag vet inte, kanske. men vad annars? en butik m. skor/kläder, sen vill man gärna tjäna lite stålar när man jobbar & då går förskollärare & jobb i ngn butik fet bort. tänk så många roliga jobb/utbildningar som finns fast man inte vet om. beslutsångest 


Kommentarer
Postat av: jessie

kan ju säga att du inte är den ända som känner så, så otroligt många val,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback