förändringar

igår gick jag tillbaka till blondie. efter att jag tagit av mina extensions hade jag tänk låta håret vila en stund. visst fick det vila - 1 ½ dag. petrus var snäll & ägnade hela kvällen åt att pilla upp hårslingor ur slinghättan. resultatet blev perfa, tusen tack! vi gjorde även en ändring här hemma igår. jag fick för mig att jag ville möblera om i vårt sovrum, jag har aldrig blivit riktigt nöjd med hur det ser ut där inne. men mitt i allt fick sebbe den geniala idén att byta rum med lilla prinsessan. för vad ska vi med ett stort rum till & nova ett litet? sagt & gjort, nu har vi tryckt in vår säng i novas gamla & alla povisens saker i vårt förra. nu ser det mer ut som ett krig här hemma, men det blir säkert fint när allt är 100%.

nu ska jag trycka i mig något gottigt & sen bege mig till dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback