ny hårfärg?

jag & nova har haft en riktigt mysig start på dagen, när hon vaknade imorse låg vi i sängen & pratade & myspyste. när vi sen gick upp la vi oss på soffan under täcket & fortsatte mysandet när vi tittade på Pippi. nu är i allafall frukosten avklarad & snart ska jag börja röja lite här hemma. det gäller att börja så smått, för det går snabbt till flytten & jag har en tendens att vänta in i det sista med allt som ska göras.

jag sitter även & funderar på om jag ska ringa petra & be henne färga mitt hår idag. jag har en jefla utväxt & har inte lust att fortsätta vara blondie. är sugen på en ljus, brun-röd-orange färg, tror jag hade passat i det faktiskt. nu ska jag bara våga också, tveksamt hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback