...

idag har jag spenderat ngn timme på akuten. som vanligt är det min hals som dragit på sig en sjukdom, men denna gången var det inte halsfluss som de 76588 ggrna. utan troligtvis körtelfeber, not so nice. jag fick en kur med pencillin & om en vecka ska jag till vårdcentralen för ytterligare prover. självklart ska jag bli sjuk när det är helg & unberbart väder, min vanliga tur.

jag har tänkt på en sak, för ngn månad sedan blev jag intervjuad för något skolarbete om unga mammor, de frågade om jag förlorat ngra vänner efter att jag fått nova. då svarade jag nej. men om jag gämför hur min relation var & är till en del vänner så är det nog helt annorlunda nu. jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig. det är som om de inte räknar med mig längre eller som om jag bara duger som ngt tidsfördriv när det inte finns något bättre att göra. för så fort alla har ngt & göra är det som alla bara försvunnit, inte ett pip från ngn.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Trist med körtelfeber. Krya på dig!

Tror nog många känner igen sig i det sista, att man bara duger som vän på deltid typ. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback