tillbaka

trodde ni kanske att jag dött? det var ngn vecka sedan jag rörde bloggen sist. men nuså ska jag försöka skärpa mig!
vi har haft en riktigt mysig dag, vi började det hela på väla, nova behövde lite nödvändigheter såsom skor, jacka, mössa osv. tråkigt nog kom vi bara hem med ett par skor åt henne. jag är så trött på allt rosa gulligull åt tjejer som finns. så vi får leta vidare efter vårjacka. efter väla körde vi hem för att äta & hämta bröd. sen matade vi ankorna i jordbodalen. nova har blivit en riktig tuffing. första gången vi var där ville nova bara bli buren. men nu är det helt annat. nova springer efter ankorna med bröd i handen för att mata dem & ankorna springer för sina liv.

det är helt underbart när våren äntligen är på g. alla springer runt med ett stort leende på läpparna & försöker ta vara på varenda solstråle. i morgon ska jag & prinsessan mysa med jennie. så vi får hoppas det blir lika fint väder som idag!
& på tal om i morgon. det är min första skoldag då! tro det eller ej, men det ska faktiskt bli kul.


Kommentarer
Postat av: jennie !

så mysigt vi haft idag mina prinsessor! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback