moster är bäst

novas idol är verkligen min lillasyster, det tjatas om emma varenda dag här hemma. ser nova ngn bild på henne blir hon alldeles sprallig, pekar & ropar EEEMMMMMMAA! jag brukar fråga nova vem som är bäst & självklart vill jag höra ett klart & tydligt MAMMA ÄR BÄST hehe.

& idag lät det ungefär såhär:

jag; nova vem är bäst idag?
nova; emma
jag; nova vem är bäst? (jag upprepar frågan igen ifall att hon missupfattade eftersom att jag inte ville höra det svaret)
nova; EMMMAAA!!
jag; är inte mamma bäst då?
nova; EMMMMMAAAA!!!
jag; säg mamma är bäst
nova; EMMMMMMAA BÄÄST!!

& sen fortsatte vi så ett tag tills jag insåg att hon inte ändrade sig. mitt lilla troll ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha awe :D <3

Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-13 @ 15:34:51
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Emma

Haha är man bäst så e man!! ÄLSKAR DIG NOVA NELLIE PLUME PERSSON

2009-05-30 @ 16:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback