kurragömma i köket

idag blev det lasagne till middag, jag har aldrig gjort det förut eftersom att det är de värsta sebbe vet men eftersom att han inte diskade innan han stack till jobb som han lovat, tänkte jag att lasagne blir ett perfekt straff! den blev faktiskt väldigt god om jag får säga det själv, men det bryr nog inte han sig om.

jag försöker få tag på jennie eftersom att jag & nova tänkte gå en liten kvällspromenad. men den kvinnan verkar inte veta vad svara i telefon, eller överhuvudtaget ha mobilen igång betyder, så vi får ta det en annan gång. lite tråkigt & vandra själva tycker vi! så ser du detta nu majsan, RING OSS innan det blir läggis daxis för novis!


nova lekte kurragömma, undra vart hon gömt sig?



andra gången gömde hon sig här, lite klurigare ställe?



såhär glad blev hon varenda gång jag drog bort handduken


Kommentarer
Postat av: maysaaaaaaaaan!

min mobil var ju död hahahah! men kommer ju snart till dig på lite kaffe hahahha & mys på din balkong :D wiiiii!

Postat av: jessie

HAHAHA för söt ju,

2009-04-28 @ 09:21:32
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit, hon börjar likna dig mer & mer nu :D <3

2009-04-29 @ 00:13:31
URL: http://sanija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback