grillmys & plugg

jag har tagit en liten paus från pluggandet & nu sitter jag här med en skål nudlar. nova ska vara på dagis till klockan två idag eftersom att jag tänkte få undan så mkt skolarbete som möjligt. för tillfället pluggar jag lite religion, en uppsatts på 7 sidor om abort. mina ögon höll på att ploppa ur skallen när jag såg hur många sidor det skulle vara på, jag hade fått för mig att den skulle vara på 5, men sen var det visst sju hela sidor. herregud.

imorse var nova riktigt bråkig, hon ville absolut ingenting. frukosten ville hon inte äta upp, tröjan skulle hon absolut inte ha på sig & heller inte jackan. sen tyckte hon det var superroligt & springa iväg från mig. hoppas hon är på bättre humör när hon kommer hem igen. min lilla loppa.

igårkväll när nova & sebbis hade somnat åkte jag, jennie & petra ut & grillade. först hade vi tänkt sitta nere i jordbodalen men där var det upptaget, så vi bänkade oss på gröningen med en brasa & en termos med kaffe. supermysigt!

idag är inte vädret på topp så det får bli en lekainnedag idag istället! tjing

  

Kommentarer
Postat av: petra

mysigt hade vi! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback