...

nu är nova i full gång igen efter att hon sovit middag. för tillfället sitter hon & tittar på emil i lönneberga med en glass i handen. jag är så trött att jag tror ögonen ska trilla ur skallen. jag försöker inbilla mig själv att jag är frisk, men jag märker verkligen att kroppen säger ifrån. men jag mår tusen gånger bättre idag än vad jag gjorde igår. så i morgon är jag kanske tillbaka i skolan igen. men idag får det bli innelek med povis, för jag har verkligen inte ork till springa omkring efter nova utomhus. lite synd med tankte på hur svårt det är att försöka underhålla henne inne en hel dag.

i'm a mess and it starts to show


nova älskar att slänga ner ALLA sängkläder på golvet för att sedan hoppa på dem.



nova sover middag innan idag



du bara växer & växer hjärtat, mamma älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback