vad fan gör man?

jag är helt själv hemma, det ni! det är inte ofta de händer. idag är nämligen nova på dagis utan mig. jag var med den första timmen men sedan blev jag hemskickad. så nu sitter jag här med ett stort problem, vad ska jag göra? jag har ungefär en timme på mig att göra precis vad jag vill, utan att ens lägga en tanke på någon annan - jag väljer datorn. oväntat? haha. nej jag ska faktiskt sätta på hög musik (jag skiter i om grannarna sover eller något sånt) för nu ska det städas. roleet värre!

men en sak jag undrar? vad gjorde man innan man fick barn? var man alltid såhär uttråkad?

snart kommer även lönen, eller ja. föräldrapenningen kanske jag ska säga! då ska det jävlar i det inhandlas en tjock jacka. jag vet precis vilken jag ska ha, det kommer bli perfekt! denna vintern slipper jag kanske blåskatarr, som jag annars brukar ha ca: 2225654 gånger om året. jag tänkte framkalla en del bilder på nova också, det är så tråkigt att se dem på datorn altid. jag vill ha mina bilder på hederligt fotopapper (i ett fotoalbum)! 

tjo balle! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback