snart inskolning

jag är tillbaka igen! wihooo

jag har befunnit mig i ullared hela helgen, fre-sön & handlat massor. för första gången hittade jag faktiskt en del plagg. bara vardags kläder & så, men det är alltid välkommet. nova & sebastian fick däremot nya garderober, så dem ska inte klaga. annars så fick lägenheten en hel del prylar också!

pappa var nyss här & hälsade på mig & povis. han var & jobbade här i krokarna så han bjöd in sig på en kopp kaffe, alltid trevligt. sebbe stack också för ett tag sedan, hans käraste (bilen) skulle in på service, så det är bara jag & lilla pluten kvar här hemma. tänk er att detta är sista veckan jag & nova har tillsammans, för på måndag börjar inskolningen. det ska bli spännande! undra hur nova kommer reagera, hon är ju verkligen rädd för allt. hennes små ben kommer darra av skräck  när hon ser alla barn haha! ush nej, jag ska vara där med henne i två veckor, så hon hinner förhoppningsvis vänja sig innan det är dags för henne att vara där utan mamma.

nu ska jag städa garderoberna här hemma så vi får plats med våra nya things! vi har alldeles för mkt saker för att bo i en tvåa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback