sveriges nya frisör, mallan


igårkväll klippte jag sebbes hår. jag har alldrig i hela mitt liv klippt någon annan än mig själv. nej nu ljög jag, faktiskt klippte jag lugg på petra för något år sedan. men med tanke på hur det slutade så är jag nog sämst på att klippa hår. men igår fick jag den stora äran av att klippa min sambos hår. tro de eller ej ppls, men det blev faktiskt snyggt! jag blev förvånad själv faktiskt. sebbe blev inte lika glad (han tyckte det blev för kort) men jag övertalade honom att det var snyggt haha. så han verkar nöjd med den nya frippan! så om ni känner för att äventyra med ert hår lite, come to moi. jag kan säkert göra något snyggt av det ;) nu ska jag hoppa på mitt eget, det behöver fixas lite. klippa är skitkul!

kanske kan klippa min jävla page själv? lika bra att köra på stort när jag ändå är igång.

ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback