still sick

jag borde vara frisk efter tolv timmars sömn, men icke. min hals är värre än igår & nu har huvudvärken slagit till också. det är nu man önskar att barn har en av & på knapp, så man slipper leka & göra saker som hör till ett barn. för min kropp är helt slut & jag orkar inte. men måste man så klarar man allt! vi ska i allfall ta en liten tripp utåt idag, jag måste till willys för att köpa isglass & cola (när man är sjuk finns det inga regler på vad man får äta & inte) även till apoteket för panodil & strepsil. vilken underbar dag detta kommer bli? vem vill inte slita på en barnvagn när man är sjuk liksom? haha

nu ska jag ge min älskade finaste & mest underbara dotter frulle ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback