sleep well



såg nyss filmen bratz! pretty good faktiskt. lite sådär töntig, men det är bara roligt tycker jag. eller är det jag som är töntig för att jag tycker om töntigt? haha. skitsamma i'm tired. bingen kallar! i morgon ska jag vakna upp helt frisk hade jag tänkt mig, vi får se hur det blir med den saken. annars får jag fortsätta med min vitlök-citron-försöka-bli-frisk grej! nu ska jag ta två panodil & krypa till kojs.

föressten, mina skor som jag beställt har ännu inte kommit, de skulle levereras i slutet på augusti, jo visst in my ass! det är inte vinter ännu & innan dess behöver jag inte dem, men jävligt störande.

Kommentarer
Postat av: jennie

haha vi kan ju alltid söka jobb tillsammans nu när nova fått dagisplats ;P HAHA & förresten så såg jag också bratz precis och gillad den med så det är nog lie tönt varning över mig med ;D Men det är liksom en sån film som visar att inget kommer imellan vänskp. Så malin min vän till döden skijer oss åt ;D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback