ny hårfärg

alltså, det känns som hela världen är depp. överallt är det bara en massa klagande hit och dit! men inte hos mig för ovanligjhetens skull! :) för jag har fått min jacka & ny hårfärg. hur det ser ut får ni se en annan dag, för just nu är det blött & sånt ni vet. men jag är faktiskt nöjd för en gångs skull! en klippning skulle inte vara helt fel just nu, det dära med page är nog rätt uteslutet. det är inte lätt nu förtiden, ena dagen vill man det & andra vill man något helt annat.

i morgon har dagis stängt, så ikväl slipper jag ställa klockan! det hurrar vi för, tro mig det är jobbigt att vakna i ottan varje morgon. nästa vecka, när nova ska börja vara själv på dagiset så tar jag tag i jobbsökandet for real. för nu är det på tiden att pengarna börjar rulla in tycker jag.

nu blir det läggdags, skulle bara uppa & visa att jag lever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback