lilla molntuss

alltså det slår fan aldrig fel. varje gång det är sovtime för nova så sätter grannarna igång med att borra & spika! nu är de i full gång där inne igen, som vanligt när nova ska få sin sömn. likadant igår kväll, runt åtta tiden när nova skulle lägga sig, då satte de igång. jag tror fan de har satt in filmkamror i vårt sovrum så att det vet exakt när de ska sätta igång. assholes!

nu ska jag trippa ner i trappen & hämta posten! sen är det städtime, jag försöker inbilla mig att jag inte är sjuk, för jag orkar inte ännu en halsfluss, det är tråkigt! jag har nämligen planerat in en tripp till ullared & då måste man vara frisk. jupp jupp :)

tralala lilla molntuss, kom hit ska du få en puss! kommer du ihåg hannah? haha du måste skicka till mig!! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback