inskolningsdag 4

idag var det segt att gå tll dagiset. både jag & nova somnade sent igår. nova vaknade även till en liten stund inatt. vi skulle vara på dagiset redan klockan nio. nova sov som en stock när klockan ringde, så jag han fixa mig själv, laga gröt & sen väckte jag povis. vi kom till dagis i tid & hela dagen har gått suveränt. hon börjar vänja sig vid alla nya saker & springer inte längre till mig om barnen kommer fram till henne. vi fick vara med på sångstunden idag också, men nova var så trött så hon brydde sig inte speciellt mkt. men jag tyckte jag var skitkul! (jag är nog fort. 3 år i hjärnan ibland)

idag ska vi ta en tripp ner till stan, vi ska hjälpa petra med att hitta byxor till hennes jobb & så ska vi se om vi hittar pärm + inneskor till dagis. tyvärr blir det snålt idag, jag kan inte ens unna mig själv något utan nu får man prioritera dagissakerna först. men i morgon kommer i allfall barnbidraget, wiho.

nu ska jag surpla i mig resten av kaffet, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback