inskolningsdag 1

idag började novas inskolning! det fick över förväntningarna faktiskt. jag trodde hon skulle sitta fastklistrad på golvet brevid mig, men så fel man kan ha. hon var uppe & sprang hela tiden. pekade på allt som fanns där & rog ner alla leksakerna från hyllorna. hon sprang till & med in i ett annat rum med sin fröken utan mig! jag trodde det skulle ta minst en vecka innan hon skulle våga lämna mig för några sekunder. de andra barnen var ute & lekte när jag & prinsessan kom, men de kom in en liten stund på slutet & då trodde jag verkligen nova skule börja gråta (hon är rödd för allt, tom. andra barn haha) men det gick galant! hon vinkade glatt till allihopa! ska min lilla älskling verkligen bli en tuff girli nu? haha. de andra barnen får akta sig, för nu har nova kommit för att stanna ;) hahaha

snuttan ligger & sover nu, min tanke var ju då att jag skulle passa på att städa undan lite. men vad gör jag istället? sitter i soffan med ett marabou & bloggar. som vanligt, haha! men nu ska jag lyfta på asset & börja, men först ett telefonsamtal!

tjing

Kommentarer
Postat av: petra

som var till mig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback