home sweet home

nu är vi hemma efter en helg i köpenhamn, mucho mysigt måste jag säga! dock blev det INGEN (!) shopping för min del. eller jo, ett par fattiga flippflopp eftersom att mina fötter dog av skav & blåsor, yuck. annars blidde det bara present till povis & några kaffekoppar!

halsen har slagit till igen, det tar tusen år att få ner en matbit & jag är alldeles svullen & röd. jag vägrar åka på en halsfluss igen så nu ska jag vila & ta det lugnt med sessan här hemma. på tal om nova, hon ligger och sover efter en god mellis. nova är inte speciellt duktig på att äta, så vi mixar & testar allt för att hon ska få i sig så mkt som möjligt. så igår köpte vi små bägare med mosade frukter & havre. det slank ner på en gång! så jag hade tänkt mig att försöka mig på att mixa egna sådana fruktsaker. billigt & bra! för dem jävlarna är inte billiga direkt haha.

 novas nya skor. köpta på zara i köpenhamn!

 mitt ♥ älskar att gunga, bilden är från imorse!
 
 lektime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback