give me a job please!

jag hoppas de driver med mig, läste ni inlägget tidigare där jag skrev att de borrade i väggarna så fort nova skulle sova? nu är det dags igen, de borrar för fulla muggar & körde igång just när novas ögon slocknat. hon verkade inte störas av det, men ändå. inatt ska jag fan smyga in i deras sovrum & sätta borrmaskingen i pannan & hammaren i röven på dem, för detta irriterar mig något fruktansvärt nu! låt min prinsessa sova ifred! jag ska väll fan inte tvingas ändra på min älsklings sovrutiner för att de jämt & ständigt ska borra i väggarna när det är läggdags? gaaaaah

imorgon kanske kanske jag ska ta mig i kragen & skriva in mig på arbetsförmedlingen, jag känner att det är bra att köra igång direkt, men samtidigt så har jag hittat några smaskigheter på annat håll. ikväll ska det skrivas cv i allfall. märks det att jag är trött på sitta-hemma-varje dag livet? haha. visst är det mysigt att inte ha någonting att passa varje dag, men samtidigt blir man knäpp i huvudet av att inte komma ut & träffa folk. detta året som har gått har varit hur mysigt som helst & det har verkligen gått snabbt. men det skö bli skönt att komma ut bland folk! speciellt & få lön, pengar som jag själv tjänat ihop. för föräldrapenningen blir man inte för rik på!

jag slår vad om när jag väl hittat mig ett jobb & jobbat ngra månader kommer jag längta tillbaka till när jag bara var hemma med nova & kunde göra precis vad som helst ..  men nu ska vi inte tänka så ;)

nu ska jag käega lide tortelini, slå det raringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback