en liten runda i stan

nu är jag och min fina prinsessa hemma från stan. minns ni att jag skrev, jag ska absolut inte handla någonting till mig själv? haha. det sprack i allfall. fick mig en hårfärg, blekning till tänderna & en sjal (en väldigt fin sjal faktiskt) nova fick sig ett par inneskor också, men ingen pärm. för det han vi inte med idag. jag har också hittat en jacka som är to die for. lite dyr dock. men jag får fjäska för mannen i huset. jag är ju faktiskt en bra tösabit så en liten jacka hade väll inte suttit fel. vem vill inte ge mig presenter liksom? haha. jag kan ju önska ellerhur.

nu ska jag ge min dotter lite kvällsmat. sen är det läggdags för pluttan, vi ska upp tidigt & gå till dagis i morgon.

hejs alla glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback