äntligen fredag!!!

det var längesedan jag längade så mkt till en fredag som jag gjort denna veckan. äntligen kan jag pusta ut & lägga fötterna på bordet. dagis grejen tar kål på mig (är inte van att ställa klockan osv.) så nu är jag sliten. inte ett skit ska jag göra i helgen, bara ta det lugnt & umgås med familjen. annars gick det bra idag på dagis. jag "försvann" i några minuter, vinkade hejdå och allt det dära till nova. hon brydde sig inte ett skit eftersom att hon skulle ut & leka i sandlådan. jag var bara borta i ungefär 15 minuter & allt gick över förväntningarna. men när jag väl kom tillbaka så blev det lite gnäll från novas sida. till sist fick vi gå hem eftersom att nova blev jätte ledsen & trött. så nu ligger hon utslagen i sängen & sussar.


jag ska äta något tänkte jag, framför allt ta något kallt & dricka, min hals är supertorr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback